اخبار روز

در این وبلاگ قصد داریم اخبار روز را به گوش شما برسانیم

اخبار روز

در این وبلاگ قصد داریم اخبار روز را به گوش شما برسانیم

خصویات جالب آب به چه حالت می باشد

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۳۶ ق.ظ

خصوصیات جالب آب

 

مهسا منصوری
وقتی به منظره زیبا نگاه می‌کنید، آرامشی در وجود خود احساس می‌کنید یا به موسیقی یا ترانه‌ای دلنشین گوش می‌دهید، روی جسم و ذهنتان تاثیر مثبت می‌گذارد و احساس می‌کنید دلتان باز شده است و برای مدتی حتی اندک، روحیه شادابی دارید.
خصوصیات اخلاقی مولکول آب!!!
مهسا منصوری

وقتی به منظره زیبا نگاه می‌کنید، آرامشی در وجود خود احساس می‌کنید یا به موسیقی یا ترانه‌ای دلنشین گوش می‌دهید، روی جسم و ذهنتان تاثیر مثبت می‌گذارد و احساس می‌کنید دلتان باز شده است و برای مدتی حتی اندک، روحیه شادابی دارید.

انسان‌ها سرشار از عشق، احساس، شور، محبت، غرور و... هستند؛ لذا برای اینکه اینها را از دست ندهند، یک شخصیت واحد برای خود تعریف می‌کنند و برای هر کنشی یک واکنش ایجاد می‌شود. به عنوان مثال: اگر با کودکی تند برخورد شود، یک عکس‌العمل و اگر خوب برخورد شود، عکس‌العملی متفاوت نشان می‌دهد. آب یک ماده مایع به حساب می‌آید که از یک عنصر اکسیژن و دو عنصر هیدروژن تشکیل شده که وجود آن مستلزم حیات بشری است.

محققان نشان می‌دهند که آب نیز مثل انسان شخصیت و احساس دارد و می‌توان آن را یک موجود زنده حساب کرد. بلور: یک عنصر گرفته شده از آب است که اگر به یخ تبدیل شود، خود را نشان می‌دهد.

آب‌های لوله‌کشی و آب‌های معدنی

آب‌ها از بلورهای ریز تشکیل شده‌اند که با آنها هر طور رفتار شود، بلورهای آن به شکل‌های گوناگون تبدیل می‌شوند. طبق آزمایش‌های انجام شده معمولا آب‌های لوله‌کشی به دلیل دست بردن انسان‌ها، بلور ندارند؛ اما بلورها را می‌توان در آب‌های معدنی یا حتی در چشمه‌های قندیل بسته یافت.

تاثیر واژه‌ها در آب

ماساروایموتو، محقق چینی با آزمایش‌هایی که انجام داده به این نتیجه رسیده که آب در حالت انجماد، ماهیت واقعی خود را نشان می‌دهد.

او ۲بطری شیشه‌ای پر از آب در نظر گرفت. روی یکی از آنها واژه (تو احمقی) و در دیگری واژه (متشکرم) را نوشت؛ طوری که آب بتواند نوشته را بخواند. سپس هر ۲ را درون فریزر گذاشت. پس از مدتی آبی که در بطری که روی آن «متشکرم» نوشته شده بود، بلورهای ۶ضلعی زیبایی تشکیل داد. در حالی که بطری «تو احمقی» بلورهای نامنظم و شکسته تحویل داد. این را می‌توان درک کرد که اطلاعاتی که ما به آب می‌دهیم، کیفیت آن را تغییر می‌دهد. آب در برابر کلمات مثبت بلورهای زیبا و در مقابل کلمات منفی بلورهای ناهماهنگ یا گاهی هیچ بلوری نشان نمی‌داد. وقتی کلمه شادی را به آن نشان دادند؛ بلورهای بسیار متعادل مانند لوزی‌های تراش داده شده تشکیل داد. از آن سو وقتی کلمه «غم» را به آب نشان دادند بلورهایش شکسته و نامتوازن بود و به نظر می‌رسید بلور، اوقاتی سخت را می‌گذراند و در نهایت توانش را از دست داده، خسته شده و از آن گریزان شده. جالب اینجا است که آب در برابر کلمات بیگانه مانند: Thank you (انگلیسی)، duoxie (چینی)، merci (فرانسوی)، danke (آلمانی)، grazie (ایتالیایی) و kamusam unida (کره‌ای) نیز واکنش نشان می‌داد.

ما خودمان آب هستیم

آبی که در بدن ما جریان دارد، بخشی از آبی است که در طبیعت وجود دارد و بخشی از ضرب آهنگ حیات است که در سراسر کائنات به ترنم درمی‌آید.

در اروپا و قسمت‌های دیگر جهان مردم معتقدند که ماه بر آب حکمرانی می‌کند. جزر و مد آب نیز به ماه بستگی دارد. اما در هر جا که حیات یافت می‌شود، بدون شک ارتباط میان آب و ماه وجود دارد. حال وقتی ضرب آهنگ ما با ماه هماهنگ باشد به راحتی می‌توان خود را در جریان آب درون بدن هم‌تراز کنیم. پس جریان زندگی با ضرب آهنگ طبیعت همنوا است و این حکمت و خردی است که بشر امروزی تا حدی آن را کم کرده. حتی در لقاح انسانی ۹۶درصد تخمک بارور را آب تشکیل می‌دهد و زمان تولد، ۸۰درصد بدن نوزاد را آب تشکیل می‌دهد.

همان طور که گفتیم ۸۰درصد بدن انسان را آب تشکیل می‌دهد اگر در آشامیدن آب دقت کنیم، به مسائلی پی می‌بریم؛ از جمله این که ثابت شده که اگر مادر هنگام شیر دادن به فرزند استرس داشته باشد این استرس را به فرزند خود منتقل می‌کند. آب نیز همین طور است، اگر مادر آب را با آرامش، کلمات زیبا را در ذهن بیاورد، بخورد یا حتی قبل از خوردن آب کلمه «سلام بر حسین» یا «بسم‌ا...» بگوید، بلورهای آب انرژی مثبت روی مادر و البته شیر مادر می‌گذارد.

«آب را هدر ندهید»

شاید این جمله را زیاد شنیده باشید و به این فکر بیافتید که آب را زیاد باز نکنید یا کم مصرف کنید. اما می‌توان طور دیگر برداشت کرد که آب هم مثل ما شخصیت دارد. اگر به آن کم محلی یا بی‌توجهی شود، ممکن است روی بلورهای آن تاثیر بگذارد و به شکل نامنظم تبدیل شود. پس می‌توان به این نتیجه رسید که هر چه در طبیعت وجود دارد، زنده است و برای خود شخصیت دارد و در مقابل هر عملی که از ما سر بزند ناراحت یا خوشحال می‌شود. همان طور که شما از دیگران انتظار برخورد خوب دارید، طبیعت نیز این انتظار را از شما دارد پس بکوشیم تا برای یکدیگر احترام قائل باشیم.

 

منبع :https://donya-e-eqtesad.com/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۲
alireza hasanzade

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی